Cum ajuta tehnologia
Cum ajuta tehnologia

Cum te poate ajuta tehnologia sa vinzi casa in Era Digitala

De la internet banking la divertisment, tehnologia modeleaza fiecare aspect al vietii moderne. Prin urmare, nu este surprinzator faptul ca tehnologia a revolutionat si industria imobiliara in cursa pentru a atrage cumparatori, vanzatori iar agentii care nu folosesc cele mai moderne tendinte high-tech risca sa se pozitioneze in urma concurentei.

Conform unui studiu recent al National Association of Realtors, 89 la suta dintre cumparatorii de astazi folosesc instrumente online in timp ce cauta o casa. Avand in vedere aceasta statistica, este esential ca listarile sa includa poze profesionale de inalta rezolutie cu scopul de a starni  interesul cumparatorilor, deoarece acestia vad mai multe proprietati on-line. Dincolo de aceste imagini atragatoare, iata cateva modalitati prin care poti asigura o vanzare rapida si profitabila, prin utilizarea tehnologiei:

  • Permiteti cumparatorilor sa exploreze virtual casa prin prezentari 3D si clipuri video. Clipurile video se pot completa cu muzica, o descriere si pot fi o modalitate placuta de a prezenta casa. Iar prezentarile prin tururi virtual 3D permit cumparatorilor sa iasa la "plimbare" prin fiecare camera. Aceste caracteristici care le permit cumparatorilor sa "intre" in casa de departe pot fi o experienta captivanta si mai realista decat fotografiile facute singur.

 

  • Includeti proprietatea pe harti interactive. Locul de amplasare al proprietatii este unul dintre principalele considerente pentru cumparatori. Unii cumparatori doresc case in imediata apropiere de magazine, restaurante, si locuri de divertisment, in timp ce altii prefera cartiere linistite, cu un spatiu amplu intre proprietati. Pozitionand proprietatea pe aceste harti interactive care scot in evidenta caracteristicile zonei, cumparatorii se vor putea concentra pe tipurile lor preferate de comunitati, fara a fi nevoie sa se deplaseze in persoana in zona.

 

  • In era digitala, cumparatorii au posibilitatea sa angajeze stageri profesionisti care sa le prezinte virtual modul cum isi pot decora casa sau cum se poate aranja mobila, cum se pot vopsi pereti etc. Stagerii virtuali profesionisti schimba cu pricepere fotografiile casei suprapunand mobilier mai atractiv, culori in trend, iluminat, si mai mult, permitand cumparatorilor sa vada proprietatea cat mai bine. Este o metoda mult mai usoara si mai putin costisitoare in comparatie cu metodele traditionale. 

 

  • Oferiti cumparatorilor o vedere birds'-eye, fotografiind sau filmand proprietatea cu drona. In timp ce clipurile video si prezentarile 3D invita cumparatorii sa intre in format digital in casa, fotografia sau filmul cu drona ofera o perspectiva aeriana. Acesta este un instrument deosebit de util pentru prezentari de case, cu loturi mari si ofera vederi impresionante,dandu-i proprietatii un aer de grandoare. Daca alegeti aceasta metoda, asigurati-va ca puneti in ordine proprietatea dumneavoastra inainte de sedinta foto, eliminati resturile din curte sau alte obiecte de pe alee care ar putea afecta calitatea imaginilor.

 

  • Intrebati agentul imobiliar despre strategia lui pe social media. Cei mai multi agenti imobiliari mentin pagini doar pe Facebook, si distribuie fotografii sau alte informatii cu privire la listarile lor active. Cu toate acestea, social media este in continua evolutie si poate fi un instrument de marketing. Dealtfel si alte platforme, inclusiv Instagram, Pinterest sau Twitter pot fi utilizate pentru a creste exponential expunerea casei catre potentialii cumparatori. Site-uri precum YouTube, Vimeo sunt, de asemenea, platforme puternice pentru a posta clipuri video.